  • Data: 2010-12-08 08:43:59
    Temat: Re: podłogówka elektryczna - wrażenia
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:idlkkb$qa0$1@news.onet.pl...

    > ** chodzi mi o to czy potrafisz powiedziec po jakim czasie od wlaczenia
    > pradu podloga ma swoja docelowa temperature

    Montujemy tego bardzo dużo w przypadku remontów łazienek w kamienicach i
    blokach gdzie jest zdalaczynne c.o..
    Zazwyczaj powierzchnia grzewcza waha się od 2 do 4 m.kw.
    Przy mocy 150W /m.kw i nieizolowanym od spodu stropie potrzeba około 24-30
    godzin ciągłej pracy na nagrzanie powierzchni. Potem sterownik/termostat
    sobie włącza mate na dogrzanie.
    W jednym jedynym przypadku mata grzała się TYDZIEŃ non-stop do zadanej
    temperatury. Wszystko było sprawne tylko byudynek wyziębiony i nieizolowany
    strop bez możliwości wykonania izolacji jak w większości tego typu
    przyopadków, tzn możliwość jakaś prawie zawsze jest ale nie ma zgody
    inwestora- cóż w końcu to nie moje pieniądze....
    Maty i osprzęt DEVI
    --
    Jackare