  • Data: 2009-11-11 15:49:56
    Temat: Re: podłogówka - szitex jednym słowem
    Od: "Abecadło" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    > miałem dac parkiet ktory po 3 miesiacach "zajadą" dzieciaki bawiace sie
    > samochodami czy klockami na podłodze?
    > a może miałem zamknąć dzieci w pokoju "ogladajcie tu sobie discovery i
    > siedzcie cicho"?
    A ja właśnie dla dzieci parkiet zrobiłem.
    Nie mimo dzieci, ale dla dzieci.
    Dla mnie ważniejsze jest żeby dziecko nie siedziało na kamieniu, jego wygląd
    po x czasie, no cóż jest wazny ale nie najważniejszy.
    Po 8 latach miejscami nadaje się do cyklinowania, ale bez przesady. Głównie
    w jadalni, gdzie to nie dzieci mają największy wpływ na stan.
    Nie wiem jak mają geje, ale skoro tak uważasz to pewnie wiesz

    > parkiet jest doskonały, dla singli, par gejowskich i emerytow.
    > Przewaznie dzieci nie maja wiec im nie ma kto wandalizowac parkietu, w
    > ktorym powstaje rysa gdy butem stanie sie
    > na klocku pozostawionym przez dziecko i przeciagnie nim po podłodze.
    Pewnie są geje co wolą parkiet i co wolą terakotę.
    A swoją drogą skoro uważasz że klocek czy samochód dzieciecy są w stanie
    zniszczyć parkiet, to ty może nie wiesz jak parkiet wygląda ?
    No i u mnie w butach w domu się nie chodzi?