  • Data: 2009-11-11 16:50:58
    Temat: Re: podłogówka - szitex jednym słowem
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:hdemco$pfs$1@inews.gazeta.pl...

    > Kolejnym błędem, jaki popełnia "koleś" jest niewiedza na temat
    > przeznaczenia ogrzewania podłogowego. Według niego zadaniem podłogówki
    > jest ogrzewanie pomieszczenia. Jest to błędnę rozumowanie, które wynika z
    > niewiedzy.
    > Zadaniem podłogówki jest przede wszystkim utrzymanie stałej temperatury
    > podłogi i na tym kończy się jej zadanie.

    Dwoisz włos na dwoje.

    > Grzanie i utrzymanie ciepła w pomieszczeniu to całkiem inna "bajka".

    Jak bym słyszał sprzedawcę zachęcającego do podłogówki.
    Sory, ale pitolisz trzy po trzy. Czym to się różni ogrzewanie pomieszczenia
    od utrzymywania w nim ciepła.

    > Jak więc widać "koleś" ma znikome pojęcie na temat podłogówek.
    > Przypuszczam, że u siebie nie pomyślał za wczasu o podłogówce i teraz
    > uzewnętrznia swoje żale w formie negowania systemów podłogowych :D

    Może niekoniecznie tak jest. Już to robiłem na zachodzie. Wchodzę do
    pokoju, do wieczora młotem rozbijam wylewki i wynoszę gruz, na drugi dzień
    układam pexa na folii i robię wylewkę. Po trzech czterech tygodniach mogę
    przystąpić do klejenia płytek. Sciągam grzejnik podłączam pexa wraz z
    mieszaczem zamiast niego chowając wszystko w ścianie w małej skrzyneczce i
    podłogówka gotowa. Koszt w warunkach polskich we własnym zakresie bez
    klejenia płytek jakieś 500-800zł w zależności od wielkości pomieszczenia.

    Marek