  • Data: 2009-11-11 19:12:27
    Temat: Re: podłogówka - szitex jednym słowem
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:hdevoh$2a7$1@inews.gazeta.pl...

    > Wybacz, ale skoro masz braki w wiedzy na ten temat, obrażasz zachowując
    > się

    Braków wiedzy? Jakich? Słowo pitolisz nie jest obraźliwe. Jeżeli czujesz się
    obrażony wymień je na "opowiadasz bajki"

    > Lansuj dalej podłogówki, z których ludzie po 2-3 latach użytkowania
    > rezygnują z powodów problemów reumatycznych. Uwierz mi już kilka razy się
    > zetnkąłem z problemami podłogówek montowanych przez takich przemądrzałych
    > i niedouczonych instalatorów jak Ty.

    1. Nie lansuję podłogówek. Uważam że jeżeli, już to powinny stanowić tylko
    dodatek do ogrzewania tradycyjnego tak gdzie chcemy mieć ciepłą podłogę lub
    tam gdzie nie ma za bardzo miejsca na grzejnik.
    2. Wiem że występują problemy reumatyczne i z krążeniem
    2. Nie jestem instalatorem. Czasem tylko coś komuś pomogę. Za free.
    3 Czego takiego należy się nauczyć aby rozwinąć kilkadziesią metrów rury i
    połaczyć wszystko w całość.

    Dla elektronika hudraulika to jest pikuś a dla hudraulika elektronika często
    czarna magia. Ja jestem akurat elektronikiem ale sporo potrafię innych
    rzeczy zrobić ze zrozumieniem tematu. Zazwyczaj gdy nie rozumiem
    podejmowanego tematu nie zabieram się za niego i zlecam albo najpierw
    zbieram informację w zakresie dla mnie niezbędnym aby temat podjąć.

    Marek