  • Data: 2009-11-11 18:28:21
    Temat: Re: podłogówka - szitex jednym słowem
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hdeq1c$1j4$1@news2.ipartners.pl...

    > Jak bym słyszał sprzedawcę zachęcającego do podłogówki.
    > Sory, ale pitolisz trzy po trzy. Czym to się różni ogrzewanie
    > pomieszczenia od utrzymywania w nim ciepła.

    Wybacz, ale skoro masz braki w wiedzy na ten temat, obrażasz zachowując się
    jak przmądrzałe jajo to ja nie mam powodów, aby Ci udzielać kjakichkolwiek
    informacji. Lansuj dalej podłogówki, z których ludzie po 2-3 latach
    użytkowania rezygnują z powodów problemów reumatycznych. Uwierz mi już kilka
    razy się zetnkąłem z problemami podłogówek montowanych przez takich
    przemądrzałych i niedouczonych instalatorów jak Ty.