  • Data: 2009-11-11 19:35:28
    Temat: Re: podłogówka - szitex jednym słowem
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:hdf2sm$2nvf$1@newsread2.aster.pl...

    > I to myślisz jest wystarczający dowód? Bo u ciebie tak nie ma, tak? To
    > spróbuj go odkrecić na maxa to zobaczymy czy nic się nie stanie.

    Skoro tak u mnie jest to chyba jednak jest... no nie? I może być u innych...
    Dwa grzejniki są na parterze i są odkręcone na maksa. I widzisz pomyłka bo
    na górze nie jeden ale trzy są na ścianie obok okna a nie pod oknem
    zawieszone tyle że te na górze wszystkie mają termostaty RTL bo sterownik
    pokojowy pilnuje temperaturę na dole a na górze było po prostu za gorąco i
    zamontowałem RTLe.

    Marek