  • Data: 2013-06-01 14:27:44
    Temat: Re: podsumowanie sezonu - pompa ciepla ;)
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 1 czerwca 2013 11:00:13 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Tak konkretnie napiszcie moze jak nam pogorsza jakosc zycia owe dotacje.

    Policz ilu masz znajomych ktorzy wzieli dotacje na rozpoczecie dzialalnosci - i
    powiedz co faktycznie za to kupili? Ja mam z 10-ciu, moze dwoch faktycznie z tej
    dotacji skorzystalo z sensem. Reszta kupila sobie aparaty, laptopy, sprzet ktory po
    roku poszedl na allegro i kasa zostala skonsumowana. A skad te dotacje sie biora - z
    nieba spadaja? Kazdy z nas za to zaplaci/l. Nie wkurza Cie ze zamiast kupic sobie cos
    dla siebie - sponsorujesz (nawet o tym nie wiedzac) takich spryciarzy ? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.