  • Data: 2013-06-01 17:22:01
    Temat: Re: podsumowanie sezonu - pompa ciepla ;)
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 1 czerwca 2013 14:25:16 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Powietrzne? Ale jak - chcesz pompa ciepla zrobic ogrzewanie powietrzne?:) To sie
    nie uda, a jak sie uda to sprawnosc bedzie ze 3 x gorsza.

    > 2 lata narazie pracuje i oczywiscie zadnych serwisow. Co tam serwisowac? Tam nie ma
    nic co moznaby serwisowac, od czasu do czasu mozna ew. przetrzec z kurzu na zewnatrz
    ;)

    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    Dlaczego sprawność miała by spaść? Są klimatyzatory z funkcją grzania i w danych
    technicznych nie ma żadnej drastycznie niskiej sprawności, a raczej efektywności.