  • Data: 2013-04-23 14:00:33
    Temat: Re: podsumowanie sezony grzewczego
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >cos jakas cisza, polegliscie? A moze jeszcze grzejecie? :-)

    Ja jeszcze grzeję , ale to dlatego że bardzo powoli ubywa ekogroszku i mimo
    że załadowałem około 100kg 8 kwietnia to ciągle jeszcze jest ...
    Ale z drugiej strony wczoraj i przed wczoraj w nocy było u mnie blisko zera
    , bo rano trawa była biała ...
    Ale ten załadunek będzie ostatnim już ...

    W tym roku grzeję większą powierzchnię niż rok temu (teraz 165m2 powierzchni
    mieszkalnej). Grzeję do temp. 20-22 stopnie. Nie używam kominka w czasie
    "sezonu".
    Na parterze (około 100m2) w 100% podłogówka , na poddaszu grzejniki.

    U mnie w tym sezonie (sezon rozpoczęty pod koniec października , a skończy
    się zapewne za kilka dni) poszło razem około 2,5 tony ruskiego ekogroszka po
    700zł za tonę , choć na sezon 2012/2013 kupiłem tylko 2 tony ekogroszku a
    resztę miałem z poprzedniego sezonu).

    Więc za CO + CWU wyszło mi około 1750zł :)

    Ja jestem zadowolony :)