    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pompa ciep3a z odwiertem pionowym..
    Date: Tue, 8 Dec 2009 18:30:33 +0100

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości
    news:4b1e73b0$1@news.home.net.pl...

    > Nie chce mi się prowadzić jakiejś polemiki ideologicznej, tylko przytoczę
    > parę faktów:
    > 1) wszystkie obliczenia ekonomiczne można tak uprościć by droższe by
    > wydawało się tańsze, a tańsze droższe (wystarczy pominąć SPBT i skupić się
    > na BEP, zapominając o wysokości stopy redyskontowej)

    Nie wiem jaki SPBT i BEP.

    > 2) jeśli ktoś nazwy "darmowym" produkt który SPRZEDAJE a ludzie to kupują,
    > to znaczy że zbija na tym kokosy
    > 3) były czasy kiedy nowobogacze kupowali sobie największe talerze do
    > satelyty-super lans i wszyscy w koło widzą
    > 4) jak ktoś ma gotówkę na pompę, lub bank da mu na takie coś kredyt, to
    > znaczy że to "oszczędzanie" jest dla niego zabawą, bo na pewno nie musi
    > tego robić z powodów finansowych

    Ale dla czego kredyt?
    Ludzie montuja to bo ma byc taniej przy dostepnych mozliwosciach, no i
    wygodnie przy okazji, z nadzieja, ze ta taniosc zrekompensuje w krotkim
    czasie poniesione wydatki. Nie slyszalem w zyciu innej argumetacji. Ze nie
    zawsze jest to zgodne z prawda to inna sprawa, ale powody sa jednak
    ekonomiczne.

    Pozdro.. TK