  • Data: 2011-10-31 09:25:17
    Temat: Re: pompa ciepla - Ecopol-system
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:9e18cb86-4361-4fd9-9c5a-2ba66952260c@ek5g2000vb
    b.googlegroups.com...
    On 31 Paź, 08:46, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:

    >komponenty to pierwsza liga, a ich
    >poskladanie na moje oko - idealne. No nic. Dzisiaj ja odpalam. Bede
    zdawal relacje ze zuzycia ;)

    Mam w ręku czujnik odległości na 800nm firmy di_soric. Małe gówniane podełko
    stalowe wielkości dwóch pudełek zapałek. W środku kilkanaście elementów smd,
    część dyskretnych, oraz kilka jakiś scalaczków 4 nózkowych które mi
    wyglądają na zwykłe wzmacniacze operacyjne. Jest też jakiś malutki sterownik
    (uP jednoukłądowy). Na zewnątrz trzy przyciski foliowe i trzy ledy. Dwa
    gniazda, jedno do podłączenia światłowodu a drugie zasilające i
    sygnalizacyjne. Pudełko ładnie odmalowane na niebiesko, dekiel z obudowa
    (całość frezowana z jednego kawałka metalu) pasuje chyba z dokładnością do
    setnych części milimetra. Gdybym chciał kupić te elementy elektroniczne solo
    w sklepie to szacuję że wydałbym jakieś góra 50zł.
    Wiesz ile kosztuje ten di-soric OLVTI40?

    950zł.

    Marek