    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 11 Sep 2013 04:03:28 -0700 (PDT)
    <b...@g...com>
    <e...@g...com>
    <b...@g...com>
    <2...@g...com>
    <5...@g...com>
    Subject: Re: pompa ciepła - teoretyczne pytanko
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 11 września 2013 11:44:47 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > PS. Zaden markowy producent (a przynajmniej nie widzialem / nie slyszalem /
    > nie znalazlem) nie sprzedaje pomp w tej dokladnie obudowie. To po prostu
    > tani chinski produkt gdzie zapewne wszystko jest obciete do granic mozliwosci
    > zeby bylo taniej.

    Aleś Ty się zafiksował na tego ecopala czy jak mu tam.
    Ja tam pói co PC nie mam, ale czytam co piszesz:
    czzęsto pisłeś że PC to tak prote urzadzenie że nie ma się co psuć i wg Ciebie
    podziała ze 25 lat.
    ta Twoja to cena 15tys jak Sam piszesz. Chińska 3tys chyba napisałeś.
    Niech będzie że chińska gorsza((ale nie wiem skąd takie założenie że chińska pompa
    będzie gorsza od jakiejś polskiej garażowej produkcji).Ale niech tam będzie że ta
    gorsza zamiast 25lat to 15lat podziała. 3 tys vs 15tys. Za 15lat tą chińską na złom
    i kupuję drugą. Za 15 lat ta Twoja byc może będzie działać a być może się popsuje a
    po firmie Ecopol tylko garaż zostanie. Kolejna chińska niech znowu tylko 15 lat
    pochodzi to i tak dopiero 6 tys wydane w dwóch ratach 3 tys kontra Twoje 15tys od
    razu
    Sam pisłaeś że zamontować PC to i dzieciak potrafi bo dwie rurki i wtyczka do
    gniazdka.
    Wiec za te 15lat jak się chińczyk pospuje(ale przecież PC to tak prymitywna
    konstrukcja wg Ciebie że co tam sie ma popsuć;)) to wtedy kupuje się następną(pewnie
    sporo tańsza jak dzisiejsze 3tys i technologicznie bardziehj zaawansowana) wieszasz
    na ścinie, dwie rurki i wtyczka do kontaktu.
    Sam piszesz że nawet te chińskie mają porzadne sprężarki ale przecież żeby było na
    Twoim to chociaz założenie trzeba zrobić ze chińska gorsza bo lżejsza.ten ecopol
    pisze ze wymienniki thermokey a firma ta ma swój zakład produkcyjny zgadnij gdzie?
    Dobra odpowiem:w Chinach
    Automatyka sterownicza zpene tez jest z Chin.