  • Data: 2013-09-12 00:37:38
    Temat: Re: pompa ciepła - teoretyczne pytanko
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 12 września 2013 00:34:40 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Prawdopodobnie składają z chińskich podzespołów bardzo dobre pompy. Razi mnie coś
    innego. Ktoś kto ma od niedawna jedną pompę. I nigdy w życiu innej nie miał. Może
    gdzieś w realu widział z trzy inne typy. I ten ktoś wstawia gadki jak by był
    światowym ekspertem w dziedzinie pomp ciepła. Na dodatek używa argumentów typu
    trampki i rurki. Głupota jest bezgraniczna. Gość miał rację.

    To powiedz mi, ekspercie, ile Ty pomp ciepla od srodka na oczy widziales?
    A ile z nich bylo produkcji chinskiej? To drugie pytanie chyba nie potrzebne
    bo odpowiedz na pierwsze pewnie odpowiedz brzmi ZERO :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.