  • Data: 2009-12-18 11:28:50
    Temat: Re: pompa ciepla z odwiertem pionowym..
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Gru, 11:55, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > I za te regulacje masz potrzebe zaplacic kilkanascie tysiecy zlotych

    Rekuperator (nie mylić z centralą) można już kupić za 1000 zł. Do tego
    dwa wentylatory, mały sterowniczek (no liczmy ze 3000) + rury (niech
    będzie kolejny tysiąć) ...
    ;-)

    > na
    > dzien dobry i co miesiac po kilkadziesiat zlotych??

    Czy za te pieniądze ogrzejesz powietrze wchodzące aby zrekompensować
    brak odzysku 80% ciepła z powietrza wywiewanego?
    Jeżeli tak to Ci się nie opłaca. Mnie się nie opłaca.

    > Dobra mialem nie pisac.
    Ale napisałeś ...
    ;-)

    Pozdrawiam,