  • Data: 2009-07-20 18:59:45
    Temat: Re: pompy ciepła - mały absurd?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    news:h423av$su0$1@opal.futuro.pl...

    > "Maciej S." <m...@c...pl> wrote in message

    > Ja tego nie powiedziałem :-) Nawet przez myśl mi nie przeszło :-)
    > Natomiast dorosłego faceta fotografującego małolaty (dużo młodsze kobiety
    > od siebie) w wyzywających i wulgarnych pozach jest nie na miejscu :-)
    > Ja patrze na to przez pryzmat córki, która jakiś cap by usiłował namówić
    > do zdjęć pornograficznych.
    > Wolę żeby córka skończyła medycynę albo prawo :-)
    >
    > Ile masz lat ?

    Hmm, wielu fotografów specjalizujących się w aktach ma ok 50 lat i
    fotografuje rozebrane panienki 30 lat młodsze. Nie widzę w tym nic
    nieprofesjonalnego. Sam jeszcze jestem za młody i robiłem akty dziewczynom
    tylko kilka - kilkanaście lat młodszym. ;-)

    Aha, a na stronie Dyjora moim zdaniem nie ma żadnych zdjęć pornograficznych.
    Chociaż wg prawnej definicji np dla moherowych beretów pornografią może być
    np ubrane zdjęcie miłościwie nam panującego, o ile powoduje ono podniecenie
    seksualne. :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/