  • Data: 2009-07-20 20:44:47
    Temat: Re: pompy ciepła - mały absurd?
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h3v62h$iot$1@news.onet.pl...

    > gówno prawda kiki ale mogę ci sprzedać te certyfikowane podpórki do
    > złoconych przewodów po 2000 E sztuka, w końcu do kościoła ludzie też
    > chodzą i trzeba ich wiarę uszanować wiec ktoś może w audioszamaństwo
    > wierzyć, jego sprawa jego portfel :)

    Ty się nie śmniej, bo już miałem okazję wieszać tandetne przewody
    mikrofonowe na krzesełkach na scenie, żeby pozbyć się efektu mikrofonowania
    przewodu. Scena była zbita z desek i dość mocno dudniła podczas chodzenia po
    niej, a na dodatek wpadała w rezonans od głośników basowych powodując
    przenoszenie się dźwięku na leżący na niej kabel mikrofonowy. W efekcie tego
    całość się sprzęgała, ale zamiast pisku wytwarzając buczenie. W ostatnim
    kroku desperacji wpadłem na pomysł, żeby kable mikrofonowe powiesić na
    oparciach krzeseł i o dziwo pomogło :D