  • Data: 2011-06-07 13:27:59
    Temat: Re: popękana murłata - normalka czy fuszerka?
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Przy temacie murłaty, nurtuje mnie jedna kwestia.

    Oczywiście istnieją zwolennicy dawania a to grubej
    folii pod murłatę, a to papy - ok - kwestia izolacji
    przeciw wilgoci - tu nie mam wątpliwości.

    A co z izolacją cieplną ? Choć minimalną ?

    Można by położyć na wieniec jakąś piankę (taką np jak.
    z karimaty ;) ... tylko mocniejszą, ewentualnie grubszą).
    Na piankę dopiero folię a na folię murłatę.

    Prócz izolacji cieplnej (jak murłata przemarznie, to mur
    pod nią nieco mniej) ... to jeszcze zyskujemy lepszy
    (bardziej równomierny, nie punktowy) rozkład nacisku
    murłaty na wieniec - bo wiadomo, ani murłata idealnie
    prosta nie jest, ani wieniec idealnie płaski.

    Kwestia dobrania tylko owej pianki, czy może paska jakieś
    grubej gumy ? ... tak tylko sobie kombinuje...

    Aleksander.