    From: Mat <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: poszukuję kominka z płaszczem wodnym
    Date: Wed, 20 May 2009 09:03:40 -0700 (PDT)

    On 20 Maj, 17:33, Ania <a...@w...pl> wrote:
    > Myślę, że ta grupa jest też po to żeby ostrzegać i odwodzić
    > nieświadomych od złych pomysłów. A kotłownia w salonie to idiotyczny
    > pomysł. Dwie kotłownie - w tym jedna w salonie - równie bez sensu.
    > Chyba lepiej zrobić jedną porządną kotłownię i kominek dla klimatu...
    > Nie wierzę, żeby ktoś był zadowolony z kotłowni w reprezentacyjnym
    > miejscu - nawet jak udaje zadowolonego to tylko dlatego, ze głupio się
    > przyznać do błędu.

    Na tej zasadzie to nikt niczego się nie dowie na usenecie - bo od
    każdego pomysłu ktoś kogoś będzie odwodził i zamiast odpowiedzi na
    pytania będziemy mieli bezsensowne dyskusje o wyższości świąt Bożego
    Narodzenia nad Wielkanocą lub odwrotnie. Jako przykład mogę podać
    dyskusje o taśmie i piance, ceramice czy betonie komórkowym. Co innego
    jeśli pytanie brzmi "co sądzicie o kominku z płaszczem wodnym?" albo
    "co sądzicie o kotłowni w salonie ?".

    Nie można ludzi traktować jak zabłąkanych, jak piszesz "nieświadomych"
    owieczek które koniecznie trzeba uświadamiać na siłę, a jeśli tylko to
    ma się do powiedzenia to może lepiej po prostu czasami nie zabierać
    głosu.

    A tak przy okazji Pluton - przepraszam za przesadzoną reakcję - na
    pewno nie powinienem był dodawać wątków kanalizacyjnych :-)

    A koledze zakładającemu życzę żeby czegoś się dowiedział - bo ten
    wątek raczej mu się rozjechał ...

    Pzdr
    Mat ;-)