  • Data: 2009-05-22 21:46:03
    Temat: Re: poszukuję kominka z płaszczem wodnym
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gv74se$tm2$1@news.onet.pl...

    > Jacek tu troche oczkiem nam mrugał;)))

    Uśmiecham się, bo Was lubię :)
    Mnie jest obojętne co montuję, czy kocioł czy kominek, byle ruch był w
    interesie, choć osobiście podzialam opienię grupowych sceptyków.
    Klient ma być zadowolony, a zadowolony jest wtedy, kiedy jest przekonany, że
    dokonał najwłaściwszego wyboru, a wszystkie inne rozwiązania są gorsze :)

    P.S.
    Z tymi kominkami to ja całkiem poważnie :)
    Ot po prostu zawiązuje się bliższa współpraca z firmą Lechma, a że produkty
    mają naprawdę dobre i już sprawdzone na wielu instalacjach to warto
    promować.