  • Data: 2009-05-22 22:15:46
    Temat: Re: poszukuję kominka z płaszczem wodnym
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel" <P...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gv7626$ote$1@inews.gazeta.pl...

    > A z tą gminą chodzi o to, że ogrzewanie musi być GAZOWE, chociaż dom stoi
    > na pokładach węgla. To się nazywa ekologia.

    OK, dziwna gmina.

    > Powiadam, że nie umiesz liczyć. Tylko 4000. A to nie jest jakaś
    > fantastyczna kwota dla ciebie?

    Wybacz nie sprawdzalem drugi raz ceny wyjsciowej. A cos Ty sie czepil kwot
    dla mnie?? Fantastyczna na co?? Widuje wklady znacznie drozsze i znacznie
    tansze, co kto lubi. Dla mnie kominek jaki podales 14kW jest lekko mowiac za
    maly. A ze pojecie inwestycji zglebilem dosc dawno to nie widze powodu
    wydawania pieniedzy na cos, co od poczatku nie daje sladowych nawet szans
    zwrotu. Kwestie widzi mi sie pomijam, bo to nie argument. Co innego JanuszK
    lubiacy palic w kominku bo tak. Gdybym ja lubil jak On, to tez bym palil.
    Ale do palenia dwa razy w tygodniu no to sorry, sa lepsze i tansze
    rozwiazania.

    > Pisz na temat.

    Brunner to producent kominkow, jest na temat. Podobno bardzo dobre jak kogos
    cennik nie przeraza.
    http://www.kominki.net/
    Ciekawa strona, polecam.

    >Jak masz do zaproponowania i polecenia konkretny model kominka z płaszczem
    >wodnym napisz. Jeżeli nie to daruj sobie trolowanie.

    Sorry, ale nie przypominam sobie zadnych zmian w usenecie i wprowadzenia
    Twojej osoby jako moderatora i o ile wiem to nadal grupa dyskusyjna a nie
    panorama branz i produktow. A co do trolowania, nie ja pisalem o Grecji i
    doswiadczeniach z solarami.
    Ale dyskusja najnormalniej juz mnie nudzi i co mialem do powiedzenia to
    powiedzialem. Nie chce zostawiac niemilej atmosfery na dluzej po dyskusji o
    ktorej i tak zaraz wszyscy zapomnimy. Jest jeszcze szansa, ze w przyszlosci
    bedziemy mogli podyskutowac o innych problemach.

    Pozdro.. TK