  • Data: 2010-11-02 16:03:18
    Temat: Re: pozbycie sie lokatora
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-11-02 11:19, kwalifik wrote:
    > Witam
    >
    > Moja kuzynka kupuje wlasnie mieszkanie 2 pokojowe w Krakowie. I ma problem bo w
    > tym mieszkaniu jest student i studentka. Dostali już wypowiedzenie od
    > poprzedniego wlasciciela ale az na 4 miesiace. Co moze zrobic aby pozbyc sie
    > ich wczesniej? Z nimi nie ma umowy. Moze podpisac nowa umowe na wyzszych
    > warunkach na te 4 miesiace ? Pomozcie bo strasznie jej sie spieszy

    Jedyna metoda to dogadać się z nimi. Jeśli to (biedni) studenci to
    pieniądze mogą zdziałać cuda.

    Umowy na nowych warunkach mogą po prostu nie przyjąć i wtedy mieszkają
    na starych warunkach tyle, ile wynosi okres wypowiedzenia.

    Ale generalnie zalecałbym daleko idącą ostrożność. Jeśli Twoja kuzynka
    będzie działała zbyt agresywnie to może się okazać, że lokatorów
    wyeksmituje dopiero za np. trzy lata, po dostarczeniu lokalu zastępczego ...

    A tak w ogóle to NTG, Pytaj na pl.soc.prawo

    Piotrek