  • Data: 2010-11-03 07:49:58
    Temat: Re: pozbycie sie lokatora
    Od: Kazimierz Debski <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli owi lokatorzy, nawet dzicy, mieszkali tam ponad 3 miesiące to nie
    > wierzę, ze "po sprawie" !
    Właśnie, chyba tak było, że należało się spieszyć, aby nie minęło te 3
    miesiące. W sądzie za 3 miesiące nie wydarzyłoby się nic. Natomiast
    wyniesienie gratów w obecności policji (aby nie było oskarżeń, że ktoś
    coś ukradł) można było załatwić szybko.
    Poprzednio źle napisałem. To nie była asysta, to tylko była obecność na
    miejscu zdarzenia. Chyba nawet stali za płotem, czyli nie weszli na
    teren prywatny. Ślusarz wyłamał drzwi, właściciele wynieśli graty,
    ślusarz założył nowe zamki. Policja, o ile dobrze pamiętam, tylko
    sprawdziła, czy to nie jest włamanie, czyli sprawdzili, czy właścicielka
    ma papiery na ten dom.

    > No, chyba, ze ci studenci prawa nie znali.
    Znali, znali. Ale cała akcja wyniesienia gratów była ponoć dość
    dokładnie przeanalizowane przez prawników, tak, aby nie było czego się
    czepiać.

    Kazek