  • Data: 2013-09-13 21:42:05
    Temat: Re: pozwolenie na budowę
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 13 września 2013 19:43:01 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Kurcze skoro Ty dałes 600zł to myslisz że producent PC też tyle da?

    No zalezy jaki. Chinczyk na pewno da mniej - ale na pewno nie bedzie to
    taki sam wymiennik :) Ty wierzysz, ze w jednej fabryce robia sprezarki
    ze znaczkiem Copelanda i identyczne ale 2 x tansze no-name'y ? To sa mity.
    Niech sie kiki wypowie. Co innego chinskie fabryki ktore produkuja szajs,
    sciaga go potem kilka roznych firm i dystrubuuje w Europie, a co innego
    produkcja produktu DLA jakiejs korporacji. Pewnie, ze byc moze probuja je
    pozniej kopiowac ale te kopie nigdy nie dorownaja jakosci oryginalowi.

    > Może uzyska spory rabat u producenta a może(co bardziej prawdopodobne) z Chin sobie
    kontener wymienników sprowadzi.

    Nie sprowadzi copelanda z chin bo copelanda sprzedaje tylko copeland.
    Z chin sprowadzi conajwyzej jego marna podrobke.

    > Co innego po ile Ty kupiłeś wymiennik a ja szczotki do wiertarki a co innego
    producent zamawiający kontener.

    Tzn. myslisz ze taki Ecopol zamawiajac kontener sprezarek copelanda z chin...
    Zaraz - skad w chinach maja sprzedawac sprezarki copelanda!? Albo kupisz
    copelanda w europie (i dostaniesz go z ich fabryk w chinach) albo kupisz
    w chinach podrobe copelanda ktora jednak nie jest copelandem :)

    > Akurat o sklepach instalatorskich mi nie mów. Oni sprzedaja to na czym jest
    największy zysk. I w dupie maja dobro klienta i gwarancję bo zawsze się

    Mialem raz dluga pogawedke z wlascicielem najwiekszego sklepu
    instalatorskiego w mojej okolicy i nie do konca jest tak jak piszesz.
    Tu niech sie Maniek (jako jak mysle posiadacz sklepu?) wypowie - czy sprzedaje
    najtansza chinszczyzne na ktorej ma najwyzszy zysk? Nie sadze, bo uzeranie sie
    potem z gwarancjami, problemy i strata wiarygodnosci w oczach klienta kosztuje
    wiecej niz sprzedawanie porzadnych produktow. Sklep o ktorym pisze nie ma
    praktycznie nic z chinskich towarow, choc na rynku mozna kupic 2 x tansze
    chinskie zamienniki.

    > wymigaja. Idż do CCC jak już o nich wspomniałes i powiedz że chcesz buty.
    > Sprzedadzą Tobie buty ale nie te najlepsze tylko te na których akurat maja
    > program motywacyjny. Na stacjach paliw tez kupujesz napoje energetyczne bo
    > sprzedawca poleca?

    Nie no - buty to ja raczej kupuje takie jak mi sie podobaja, a nie jakie
    mi w sklepie sprzedawca poda ;-)

    Nie pije energetykow ;) A jezeli juz kupuje to najtanszy bo kazdy ma
    ten sam sklad i kazdy smakuje tak samo :D

    > Skąd wiesz ile producent PC płaci za spręzarkę. To że Ty znalazłeś w detalu za 3-4
    tys to nie znaczy że tyle producent płaci.

    Niech placi nawet polowe za wszystko, to pompa wychodzi 5k pln.
    To co jest w tamtej chinskiej pompie ze producent ja za 3k sprzedaje?
    Wychodzi ze ten copeland czy panasonic musza byc podrobione :) Masz pewnosc,
    ze nie sa? Ja mam pewnosc bo moj producent na pewno nie kupuje nic z chin
    (za mala produkcja) tylko bezposrednio od dystrubutora. To ze drozej - coz,
    wiem przynajmniej za co zaplacilem :)

    > A kocioł z bibuły jest którą za grosze w skąldzie makulatury można kupić;)

    Nierdzewka jest kilka razy drozsza + trudniej sie ja spawa. Dzialajacy
    kociol to nawet ja bym mogl za pomoca palnika i spawarki samorobki pospawac
    w garazu tylko majac do dyspozycji arkusze blachy i troche rurek.
    Pompa jednak jest bardziej skomplikowana mimo swojej prostoty budowy ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.