  • Data: 2016-08-26 13:45:48
    Temat: Re: prąd budowlany da się pominąc?
    Od: scruffty <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 26 Aug 2016 11:54:47 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Budkę tak, ale zasilanie budowy przez tę budkę to już IMO nadużycie.

    Tak OT, bo jest "budowa" i budowa, ale np. przy mojej największy pobór to
    był młot do podkuwania i mieszadło do kleju. Beton zamawiałem gotowy,
    urządzenia to zwykłe jednofazówki. I nie mogę sobie przypomnieć czy było
    coś co brało więcej. Zagęszczarki pilarki ekipy miały spalinowe. Betoniarki
    nie używałem. W sumie to zwykłe urządzenia z kategorii gospodarstwa
    domowego.

    --
    scruffty