    From: PeJot <P...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: pralka - jakiej marki NIE polecacie
    Date: Mon, 12 Oct 2009 22:49:01 +0200

    PeJot pisze:

    > Jaki to koszt ?

    Sam sobie odpowiem: 32 złote ;) zaś w necie 48.

    > Moja Amica ma już 7 czy 8 lat i jeszcze nic złego pod
    > tym kątem się nie stało.

    Stary zawór był już mocno "zarośnięty". Po wymianie na nowy aqua spray
    pracuje jak nowy, pełnym strumieniem. Niepokoi mnie tylko fakt, że pompa
    jest mocno obciążona przez system aqua spray, zaś filtr jest mocno
    symboliczny. Za 8 lat eksploatacji zdążyłem wymienić pompę 2 razy,
    ceramiczne łożyska długo nie wytrzymują kontaktu z piaskiem. Trzeba by
    dać gęsty filtr ( i często do niego zaglądać ), albo wyłączyć całkiem
    aqua spray. Ucierpi na tym jakość prania, ale pompa dłużej pożyje. Tyle
    że pompka ma całkiem sympatyczną cenę.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem