  • Data: 2011-02-13 22:32:14
    Temat: Re: [press] Spadła elewacja wieżowca. Kolejny raz
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 13 Feb 2011 01:42:22 +0100, kiki napisał(a):

    > Bo trzeba najpierw oblecieć ścianę karcherem i odczekać aż wyshcnie. W
    > trakcie mycia pod ciśnieniem 120 bar odpadną luźne kawałki farby.
    > Później należy zagruntować i odczekać nastepne kilka dni aż wyschnie.

    Widziałem kilkadziesiąt razy jak robili elewacje na blokach i nigdy nie
    widziałem żeby ktokolwiek mył elewacje karcherem. Serio serio. Wiem, że
    powinno się tak zrobić, ale nikt tak nie robi. Czas to pieniądz. Szansa, że
    zakołkowana elewacja spadnie jest 1/10000. Gdyby te tłuki z artykułu dali
    chociażby po 2 kołki na płytę to elewacja by nie spadła. Inna sprawa, że
    generalnie ocieplenia budynków wielorodzinnych to w naszym kraju
    niesamowita fuszerka - popatrzcie tylko ile grzyba wychodzi na elewacji,
    jak szybko wychodzą pęknięcia czy stają się widoczne miejsca kołkowania...

    --
    best regards,
    scream