  • Data: 2011-02-14 09:28:10
    Temat: Re: [press] Spadła elewacja wieżowca. Kolejny raz
    Od: " g-jaro" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki <k...@t...fel> napisał(a):

    > Kryteria jakoĹ&#65533;ciowe moĹźna ustalaÄ&#65533; za drugim razem jak sie dostanie
    od
    > wykonawcy kubeĹ&#65533; zimnej wody i juĹź siÄ&#65533; wie jak powinno byÄ&#65533;
    to wykonane.

    Co więcej jedyna w zasadzie możliwość egezekwowania tych kryteriów w przypadku
    inwestora indywidualnego to wypieprzanie wykonawcy-fuszera po pierwszej
    wpadce- im szybciej tym, lepiej i mniejsze straty. Każda, kolejna godzina to
    dalsza fuszera i obręcz, która zaciska się na szyi inwestora bo im dalej w las
    tym więcej drzew i ciemniej.

    Ale ta mądrośc to niestety z kolejnymi remonatami/budowami. Ja już jestem po 2
    chałupach i myślę, że jak będzie kiedyś trzecia, to sie skończy robienie w ciula.

    Pzdr,
    g-jaro