  • Data: 2009-03-10 20:11:00
    Temat: Re: problem z elektryką
    Od: "Tom@sz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr napisał(a):

    > Był jakiś projekt instalacji, czy zdałeś się na elektryka? Moim zdaniem
    > decyduje ilość tych punktów oświetleniowych i ich przewidywana moc
    > sumaryczna. Jeśli jest to tylko kilka wypustów to odpuść, ale z drugiej
    > strony przecież umawiałeś się chyba na porządną robotę, a nie na prowizorkę,
    > a tym to pachnie.

    Właśnie wróciłem z budowy po 4 godzinach pracy elektryka i mnie kurw...a
    trafiła :((( Problem z brakiem oddzielnego obwodu to pikuś, ten idiota
    rozłożył tak kable że nie będę miał możliwości zrobienia sufitu
    podwieszanego! Dziś przyszła ekipa do płyt i już za drugim wkrętem
    przewierciła kabel od oświetlenia :(

    http://img23.imageshack.us/img23/9898/96705233.jpg
    http://img7.imageshack.us/img7/8236/43412473.jpg

    Niby firma, od trzech miesięcy miga się z fakturą i teraz takie jaja...
    Oczywiście wykręca się że zawsze tak robi, on pierwsze słyszy że do
    sufitów przykręca się opaskę z UD30, mogłem powiedzieć że będą sufity
    (sic!) itd. Co z nim zrobić? Na razie przystopowałem ekipę od regipsów,
    jednak teraz już nie wiem jak się za to zabrać... Jak zaczną to
    elektryka pójdzie z dymem :( Są jakieś normy jak powinny zostać położone
    kable?

    ps. wybaczcie ton, ale tak wk... nie byłem od początku budowy na nikogo
    :(

    --
    Pozdrawiam, Tom@sz