  • Data: 2009-03-10 22:33:35
    Temat: Re: problem z elektryką
    Od: "Piotr " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki <s...@s...ss> napisał(a):

    > Dałem różnicówke na każde pomieszczenie taką 10mA zamiast 30mA, t6ak sobie
    > postopniowałem. Mniej wago w szeregu i jak zaczną niestykać to będzie
    > wiadomo jaki obwód. Jak włączam suszarkę do włosów to obok nie przygasa
    > światło :-) No i mogę sobie szarpnąć prądu ile chcę z dowolnego gniazda.
    > Pokażę fotke przed otynkowaniem jednej z rozdzielni :-)

    Tu na grupie, gdybyś komuś jako elektryk tak instalację zrobił, to wątek
    miałby chyba z kilkaset postów i kilkutygodniową historię :). Moim zdaniem na
    elektryka się nie nadajesz, może na ekscentryka(też komplement). Nie doradzaj
    ludziom nigdy wartości zabezpieczeń, dopóki nie poznasz czego będą używali.
    Wystarczy jedno trafo toroidalne z większą mocą na tym obwodzie i elektryka
    będą wzywać do wymiany tego esa.