  • Data: 2009-03-10 23:17:45
    Temat: Re: problem z elektryką
    Od: "Piotr " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki <s...@s...ss> napisał(a):

    > Ale kto dzisiaj zakłada toroidy kilkuset watowe skoro montuje sie wszędzie
    > ledy ? Drut 1.5mm2 i zabezpieczenie 6A albo i mniej gdyby było. Różnicówka
    > na to w razie dotknięcia fazy gdyby cos manipulował przy lampie z żarówką
    > kompaktową. Od reakcji na zmianę kierunku domen magnetycznych w rdzeniu
    > proszkowym toroida podczas włączania są literki A B C na bezpieczniku. A co
    > w chwili gdy te domeny magnetyczne wracają spowrotem gdy prąd zanika? he ?
    > :-)
    No nie wiem czym chcesz błysnąć? Dalej twierdzisz, że B6 jest ok? Sprzedaję
    również trochę opraw. Różnych opraw. I wiedz, że wiele z nich ma mozliwość
    zasilania ładnie obudowanym toroidem o mocach 250-300VA. Zsumuj na tym
    omawianym poddaszu taki jeden zestaw, np MINI DUO z Top Metu z kilkunastoma
    halogenkami o mocy 20W na korytarzu, plus jakieś oprawy w pokojach i łazience
    lub garderobie i masz problem. A LED-y tak, fajne, ale nie na całosć
    oświetlenia wewnątrz. Prędzej jako akcentujące lub do ogrodu. Zaczynasz
    udowadniać na siłę swoją rację. Ja ci powiem, że 6 to można zabezpieczyć
    czasówkę w rozdzielni, jakąś centralkę, no może pojedyńcze światło w którymś
    mocno wilgotnym pomieszczeniu. Ale nie cały obwód oświetleniowy dla całego
    piętra :)