  • Data: 2009-04-15 20:26:50
    Temat: Re: problem z izolacja ("ociepleniem") dachu
    Od: "byku" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > miedzy krokwiami. Oczywiscie miedzy welna i dachem trzeba dac folie, a
    > miedzy welna i folia szczeline ok 3 cm.

    podłącze się pod ten wątek z pytaniem - ja chcę wełną docieplić ściany na 1
    piętrze domu (spadzisty tach tworzy taki jakby korytarz za ścianami i ja
    chce wejść w ten korytarz między dachem a ścianą i chciałem tam po prostu
    przybić gwoździkami wełnę.
    O co chodzi z tą folią i z tą szczeliną? Czy przy ociepleniu ścian też
    trzeba coś dać?
    Może w ogóle profile przykręcić do ścian, między profile wełne i na to
    karton gips?