  • Data: 2009-03-13 09:17:35
    Temat: Re: programator i pomieszczenie referencyjne.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "denes" <denesATpoczta.fm@nie_spamuj.invalid> napisał w
    wiadomości news:gpd60u$17m$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > Z bezprzewodowym sprawa jest prosta - dochodzisz do tego metoda prob i
    > bledow,
    > a gdybys na jakis czas chcial wylaczyc ogrzewanie w pokoju
    > w ktorym jest sterownik , nie ma problemu,
    > przenosisz go w inne miejsce.
    > Ja za swoj sterownik dalem 270 zl (Auraton).
    > Nie jest to wielki wydatek do kosztow kotla, ktory pewnie
    > kosztowal Cie ok 10000. Zawsze co prawda mozesz dokupic
    > pozniej....

    Nie wiem czy mozna, czy nie mozna. Pogodowka jest z tym cudem, tam
    pokazywane sa wszystkie tryby pracy i takie tam. Czy bede mogl zamienic sam
    programator na bezprzewodowy raczej watpie, przy okazji zostawiajac reszte
    sterownika pogodowego. Jezeli juz, to pewnie do wywalenia cala pogodowka, bo
    jak tym sterowac korzystajac z innego programatora to nie wiem.
    Poza tym salon i caly dol sa w wiekszosci otwarte poza dwoma pokojami i
    lazienka. Teoretycznie gdzie to powiesze ma srednie znaczenie, aby nie przy
    drzwiach i nie przy kuchence. :-) Nie wiem tylko jak calosc zareaguje po
    rozpaleniu w kominku raz na swieta.

    Pozdro.. TK