  • Data: 2009-03-13 09:09:37
    Temat: Re: programator i pomieszczenie referencyjne.
    Od: "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gpd5cd$ee7$1@news.interia.pl...

    > No wszystko fajnie, tylko jak mam wylaczyc ten czajnik?? On jest
    > wbudowany w programator wiszacy na scianie.

    Nie musisz go wyłączać - możesz przecież mieć wypasiony termometr
    na ścianie ;)

    Tylko sterownik ustaw tak, żeby kocioł przy grzaniu nie brał pod uwagę
    temperatury wewnętrznej (a jak to zrobić, to musisz już poczytać w
    instrukcji sterownika). W np Vaillancie VRC 420 odpowiada za to parametr
    o wiele mówiącej nazwie "TP Załącz".

    Janusz Pawlinka