  • Data: 2009-03-13 09:55:31
    Temat: Re: programator i pomieszczenie referencyjne.
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:gpc4f7$67m$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > To jest czujnik temp. wewn. regulatora pogodowego wbudowany w programator
    > z wyswietlaczem pokazujacym prace calego systemu. Nie ma mozliwosci
    > programowo

    Dobra wię staraj się ignorować jakoś gdzie go powiesisz. Nic nie da
    monitorowanie jednego pomieszczenia i wiara, że w innym bedzie dobrze. Ja
    mam samą pogodówkę z PT100 za oknem i temperatura ustawiona na piecu. Resztę
    regulacji robisz zaworami przy kaloryferach czy podłogówce.
    Takie dodatkowe opomiarowanie i poleganie na pomiarze w środku nic nie daje.