  • Data: 2010-02-04 08:44:22
    Temat: Re: projekt
    Od: "Darek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to ja się domyślam, ale myślałam, że doświadczeni koledzy coś podpowiedzą
    > i nie będę musiała pisać zapytań ;)

    no wlasnie to jest odpowiedz na podstawie doswiadczen.
    Ja rozeslalem zapytanie do okolo 50 albo 60 biur jak i wolnych
    strzelcow.
    Koncepcje sam opracowalem. Oferty jakie otrzymalem to:
    3k najtansza (bez projektow branzowych), 4,5k - 7k
    drozsze (niektore z projektami branzowymi), do 15k
    te juz najdrozsze, no i 25k najwyzsza - full wypas z projektami
    nawet odgromowki, gazu itd.
    Oto ten domek - ok 115-120m2 + garaz:
    http://picasaweb.google.pl/darekwozny/Pulpit#5427353
    883303002322

    W jednym przypadku architekt za sama koncepcje chcial 4k + wycena
    reszty - dokumentacja + obliczenia konstrukcyjne - dopiero odbedzie sie
    po zakonczeniu i oplaceniu koncepcji. Za chiny nie moglem nawet widelek
    cenowych
    wyciagnac i upieral sie ze pomimo tego ze mam swoja koncepcje to etapu
    koncepcyjnego nie mozemy pominac.
    Na moje pytanie jezeli zaplace za koncepcje 4k i da mi na reszte cene
    zaporowa,
    to co mi zostanie, jakis nabazgrany rzut - odpowiedz brzmiala, ze jeszcze
    nie
    zdarzylo sie zeby sie z klientem nie dogadal.

    Tak ze sam widzisz ze na tak zadane pytanie nie ma odpowiedz,
    jakiej oczekujesz.

    Pzdr
    Darek