  • Data: 2011-08-26 17:04:47
    Temat: Re: projekt WM do oceny
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Bzdura. przecież będzie wlatywać tam nagrzane powietrze z innych pokojów
    > (poprzez hol 1.06). To powietrze i tak jest usuwane wg twojego projektu
    > przez wyciąg w 1.06. Więc nawet lepiej skierować je do wiatrołapu bo go
    > dodatkowo nagrzeje (a nie oziębi).

    Chodzi o to, że jak otworzysz drzwi zewnętrzne, to całe to zimne
    powietrze zostanie zassane do kanału wylotowego i poleci do wymiennika.
    Odzysk ciepła będzie zerowy.

    Tak mi tłumaczył.
    W sumie coś w tym jest. Firma robi tych instalacji trochę i powiedział
    mi tak właśnie ze złych doświadczeń z przeszłości.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info