  • Data: 2013-06-25 14:40:22
    Temat: Re: projekt domu - prośba o komentarze
    Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-25 14:27, Kris pisze:
    > Pewnie nie;)

    > Tylko że z moich obserwacji wynika że:
    > -drzwi wejściowe sa z reguły widoczne dla jak to ich nazwałeś "obserwatorów z
    zewnątrz,
    > -drzwi tarasowe sa najczęściej ukryte- pergole, zywopłoty itp- ludzie szanują swoją
    prywatnośc i tarasy zasłaniaja przed "obserwatorami z zewnątrz"

    > Ile pkt liczy skala?

    Kolejne punkt podatne na włamania sumuje się
    1
    2
    4
    8
    16
    czyli masz trzy punkty to wychodzi 7 ale juz jak masz cztery to wychodzi 15
    Wiele lata temu opisywałem to w jednym z pismu budowlanych wraz ze
    wskazaniem jeszcze wielu innych czynników takich jak:
    - zakamarki
    - widoczność z ulic lub od sąsiadów
    - widoczność podejść z wnętrza domu
    - martwe strefy obserwacji z wnętrza itd
    - wysokość do okien

    --
    sjs