  • Data: 2013-06-25 14:43:18
    Temat: Re: projekt domu - prośba o komentarze
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.06.2013 12:57, Kris pisze:

    > Moje uwagi:
    > - przesuwane drzwi na wejściu- porażka użytkowa
    drzwi przesuwne już wyleciały, ja również ich nie chce, tak się
    architektce wrysowały, tematu nie ma.

    > -ogrzewanie garażu do 20stc- moim zdaniem bez sensu. Na garaz pójdzie tobie z50%
    całego zuzycia energi cieplnej. Znając zycie szybko podłogówkę w garażu wyłączysz a i
    tak będzie tam ok 10-14ssC co jest temperatura wystarczająca na garaz.
    rozważam grubszą ścianę dookoła garażu aby była możliwość go nieco ochłodzić
    > Garaz szerokości 6metrów na dwa auta to trochę ciasno moim zdaniem. Dwa auta to
    4metry zostaje po 70cm od scian i 70cm między autami
    > Po bokach na ścianach zapewne będą jakies rowery stały czy inne regały i juz jest
    kłopot.
    poszerzenie garażu powiększy i tak nie najmniejszy dom, obecnie mam
    garaż nieco ponad 3m szerokości gdzie dwa auta parkują jeden za drugim -
    daje jakoś radę, w przypadku 6m gdzie nie ma sytuacji że jednocześnie
    wjeżdżają dwa samochody wydają mi się optymalnym minimum.

    > -Pomieszczenie gospodarcze o wymiarach 5*2,50metra- za dużo Sobie tam nie pospawasz
    i pomajsterkujesz- chcyba ze jakas elektronika lutowanie itp.
    prace "gabarytowe" będą wykonywane w garażu

    > -brak wejścia z zewnątrz do pomieszczenia gospodarczego to powazna wada.
    Przeciskanie sie z kosiarką i rowerem pomiędzy samochodami to średni pomysł.
    kosiarka nie będzie garażować w kotłowni, na planie zwanej jako
    "pomieszczenie gospodarcze" a w garażu.
    > - otwarta kuchni- wg mnie porażka użytkowa ale to moja opinia. Wczoraj np smazyłem
    śledzie- w Twoim układzie piekny zapach smazonych sledzi będzie się roznosił po
    jadalni i pokoju dziennym
    > -brak wejścia do spiżarki bezpośrednio z kuchni- dość powazna wada
    kuchnia i okolice do gruntownej analizy - już wspominałem

    > -drzwi wejściowe- lepsze są otwierane na zewnątrz.
    to faktycznie do zmiany

    > Mieszkałaeś kiedyś w domu czy do tej pory tylko w mieszkaniu?
    od urodzenia w domu.