  • Data: 2013-06-25 14:54:18
    Temat: Re: projekt domu - prośba o komentarze
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-06-25 14:28, Albercik wrote:
    > [...]
    >> - zbyt wąskie ciągi komunikacyjne
    > nie wydaje mi się

    Albo ja coś źle czytam albo ciągi mają pi x drzwi 90 cm szerokości.
    Mieliśmy coś takiego w mieszkaniu (po zabudowaniu fragmentu przedpokoju
    szafami). Generalnie porażka - nie sposób się wyminąć z innym
    domownikiem. Idąc tamtędy czułem się jak w tunelu.

    > Garaż jest liczony na dwa duże samochody lecz parkować będzie tam jeden
    > większy samochód i drugi mniejszy + rowery i kosiarka

    + większy odkurzacz + podkaszarka + myjka + wąż na wodę + koła do dwóch
    samochodów + (z czasem) pudła "z jakimiś super niezbędnymi rzeczami
    wstawionymi tylko na chwilę".

    Właśnie o tym pisałem. A ktoś Ci to nawet wyliczył, że będziesz miał 70
    cm przerwy pomiędzy ścianą i samochodem (samochodami). Przecież nawet
    drzwi dobrze nie otworzysz.

    > 1 - pokój 10,48m^2 - to raz - nie jest to pokój z przeznaczeniem na
    > stały pobyt ludzi, będzie tam biurko z komputerem, jakaś biblioteczka,
    > mała rozkładana sofa dla przyjezdnych, generalnie pomieszczenie bardziej
    > dla żony
    > 2 - pomieszczenie gospodarcze 12,5m^2 oprócz kotłowni gdzie będzie pompa
    > ciepła, bufor, rekuperator będzie tam mój warsztat.

    Sprawdź jaki hałas wydaje z siebie centralka wentylacyjna. Pomieszczenie
    w którym u nas stoi centralka raczej nie nadaje się do dłuższego pobytu.

    > 3 - garaż, gdy przyjdzie dłubnąć coś większego, wtedy auto odpoczywa na
    > podjeździe

    Czyli będzie to stan permanentny. No to może kosztem połowy miejsca
    parkingowego poszerzyć miejsce na komunikację?

    > 4 - na poddaszu jest strych, oprócz tego garderoba oraz pralnia

    Będziecie mieli suszarkę do bielizny? Jeśli nie to czy planujecie
    suszarnię? Ile będziecie mieli łazienek i toalet na te 4 osoby? Czy
    dzieci macie jednej płci? Jakiej?

    > Pudło, od urodzenia mieszkam w domu. obecnie w drugim, ale dopiero
    > pierwszy sam buduje.

    No to rzeczywiście dziwne.

    Piotrek