  • Data: 2013-06-26 00:44:19
    Temat: Re: projekt domu - prośba o komentarze
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 26 czerwca 2013 00:36:57 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > Strasznie dużo drzwi - chce Ci się ciągle otwierać te łączące salon z
    > korytarzykiem do łazienki albo te między wiatrołapem a schodami?

    Te miedzy salonem, a korytarzem w wiekszosci sa otwarte. Przychodza goscie lub zona
    spi, a ja pracuje w salonie - wtedy je zamykamy :)

    Drzwi miedzy wiatrolapem, a schodami prowadza do garazu / piwnicy - zupelnie nie
    zauwazam problemu "wielu drzwi" :-)

    > Mniej krępujący IMO byłby kibelek z drzwiami do korytarza, skoro już są tam
    > te drugie drzwi :)

    Korytarz to juz nasza "prywatna" (a w zasadzie nocna) czesc. Tam sie goscie nie
    zapuszczaja. Kibelek jest przesuniety maksymalnie w prawo - czyli wychodzi tak
    naprawde na duzy hall, salon zaczyna sie na wysokosci kominka. M.in. ten hall troche
    bym przeprojektowal bo jest b. duzy i niefunkcjonalny :) Tym niemniej - korzystanie z
    kibelka nie jest z pewnoscia krepujace - praktycznie nie widac go siedzac
    gdziekolwiek w salonie :)

    > To coś przy schodach to TV? Jeśli tak, to jak się sprawdza w takim
    > nietypowym miejscu?

    Mam tam wymurowana sciane na szerokosc ok 3,5m - od sciany z wyjsciem na taras
    mniejwiecej do wysokosci jak zaczynaja sie te drzwi do "korytarzyka". Na tej scianie
    wisi TV - miejsce idealne ;)

    > Sporo miejsca zużyłeś na ten długi korytarz - nie myślałeś o zrobieniu
    > pomieszczenia gospodarczego w kształcie litery L? Teraz co prawda też
    > możesz zagracić wzdłuż ściany, ale wtedy robiłbyś to bezkarnie ;)

    Jak juz pisalem w oddzielnie zalozonym watku - poddasze mam zrobione zupelnie
    inaczej. Nie ma tego korytarzyka, a lazienka jest polaczona z "pomieszczeniem
    gospodarczym" - powstal jeden pokoj ~70m2 :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.