  • Data: 2013-06-26 10:37:53
    Temat: Re: projekt domu - prośba o komentarze
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.06.2013 10:26, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Albercik" napisał w wiadomości grup

    > I tu jest najwęziej - schody zachodzą na drzwi do wiatrołapu a tam
    one nie zachodzą, zaczynają się równo z końcem drzwi.

    W obecnym domu mam całkiem podobnie(schody zaczynają się równo z
    drzwiami) z tym że ja mam drzwi otwierane w upierdliwą stronę, tz tak
    jak by na tym projekcie były drzwi prawe otwierane w stronę komunikacji
    W tym przypadku jak drzwi się będą otwierały do wiatrołapu problemu nie
    widzę.
    Poza tym nie wiem jak dokładnie te schody są policzone, może się okaże
    że będzie jeden stopień mniej to się problem rozwiąże.

    Było trzeba tyle nie pić na imprezie:P