  • Data: 2009-02-07 09:38:47
    Temat: Re: projekt instalacji
    Od: "Darek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak Bóg dopuści to i z kija wypuści.
    >
    > Jak kierownik wydziału AB dopuści to i bez elektryki, wody itd. Pozwolenie
    > wypuści (wyda).

    no wlasnie dzwonilem do starostwa. Moje starostwo nie wymga
    projektow instalacji, tylki proj bud+konstr i skrocony opis instalacji.
    Mnie jeszcze czeka przeprawa z projektem wjazdu, poniewaz wjazd
    bedzie z drogi powiatowej. Mam nadzieje ze nie beda zadac projektu.
    Moj architekt twierdzi ze w 70% przypadkow nie zadaja i wystarczy tylko
    wrysowac go w projekcie chyba przy zagospodarowaniu terenu. Ale zobaczymy,
    to musze ustalic w zarzadzie drog.

    Pzdr
    Darek