  • Data: 2010-01-16 22:18:41
    Temat: Re: projekt o nazwie - moj wlasny :-)
    Od: Piotr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Sty, 21:30, "Darek" <d...@o...pl> wrote:

    > no mnie akurat sie to bardziej podoba niz dach z jednospadowy
    > z spadkiem polaci od sciany szczytowej domu.
    > Najlepiej by bylo gdyby przedluzenie dachu domu nakrylo garaz,
    > i nad garazem zrobic sypalnie - czy choc by strych, ale nie stac mnie.

    Zwróć uwagę, że w tym projekcie, do którego dałeś link, dach nad
    garażem ma ten sam kąt nachylenia co dach domu. Jeśli przedłuższy dach
    domu, tak żeby nakrył garaż i pomieszczenie nad nim, dom może stracić
    proporcje (będzie taka długa stodoła). Ale może i nie stracić, trzeba
    by to narysować.

    > no tu akurat sie nie zgodze. dla mnie priorytetem jest jednak cena,
    > energooszczednosc i posiadanie tego co potrzebuje. Wiem ze ten dom
    > piekny nie jest, ale wydaje sie ze funkcjonalny.

    > no raczej za 20-30 lat :-) jak kredyt skoncze placic

    Chodzi mi o to, że teraz wydaje Ci się, że takie masz priorytety. Ale
    kiedy dom już stanie, możesz żałować, że nie zrobiłeś tego czy tamtego
    tak, żeby Ci się naprawdę podobało. Piszę to z perspektywy kogoś, kto
    wybudował dom :)
    Natomiast jeśli koszt jest taki ważny - absolutnie zrezygnuj z garażu,
    zrób zamiast niego jakieś malutkie pomieszczenie na rower i kosiarkę.

    Piotr