    From: "nacocito" <n...@c...to>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: projekt o nazwie - moj wlasny :-)
    Date: Sun, 17 Jan 2010 06:44:14 +0100

    Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hisn57$j7c$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Dlugo myslalem czy wrzucac na grupe moj projekt,
    > poniewaz az sie boje ocen :-), ale co tam raz sie zyje.

    Nie będę nic pisał o walorach estetycznych, bo to sprawa indywidualna. Nie
    jest taki zły, wszystko zależy jak go wykończysz. Kolory elewacji, dachówki,
    stolarki itp. Miałem podobny, ale elewacje były bardziej urozmaicone.

    1. Garaż - ściana do pomieszczenia gospodarczego jest nie potrzebna. Sam
    taką miałem w projekcie i jej nie stawiałem i zdawało to egzamin.
    2. Jeśli meble w domu mają stać tak jak to jest narysowane to:
    - w salonie nie ma miejsca na TV, ale część osób robi to świadomie. Nie
    wiem jak Ty
    - Sypialnia na parterze. Łoże z głową przy oknie to chyba nie najlepszy
    pomysł (kaloryfer, światło itp.)
    3. Na ile osób ma to być dom? Bo nie wiem czy ta sypialnia na parterze jest
    potrzebna
    4. Ten dom ma olbrzymi i za duży jak na swoje wymiary przedpokój a i tak nie
    masz miejsca, aby postawić jakąś szafę na ubrania.
    5. Schody zabiegowe tak, bo zajmują mało miejsca. Minusy to mniej wygodne do
    wniesienia kanapy a i latorośli i starszym gorzej się chodzi.
    6. Schody bym zrobił zabiegowe, ale w drugą stronę (zabiegowe w lewą stronę)
    w ten sposób miejsce pod schodami możesz wykorzystać na podręczną spiżarkę.
    7. Jeśli nie robisz generalnie ogrzewania podłogowego to nie pchaj się, aby
    robić to tylko w łazience i kuchni. Zdecyduj się na jedno rozwiązanie.
    Będzie prosto i taniej.
    8. Do kuchni będzie potrzebna cyrkulacja CWU
    9. Garaż dostawiony i z różnym katem dachu nie wygląda źle. Też tak miałem,
    może nie była tak duża różnica, ale u ciebie wynika to z chęci umieszczenia
    okien na piętrze.
    10. Jeśli pomieszczenie gospodarcze ma być też pralnią to wejście przez
    ganek będzie niepraktyczne.
    11. Okno do pomieszczenia gosp. jest faktycznie dziwaczne. Zrób większe albo
    wcale (tak czy inaczej wstaw jednak dłuższe nadproże, tak na wszelki słuczj)

    Pozdr