  • Data: 2010-01-19 14:25:36
    Temat: Re: projekt o nazwie - moj wlasny :-)
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 16 Jan 2010 18:07:50 +0100, Darek <d...@o...pl> wrote:

    > Nie zrobilem tego dlatego, ze sie tak robi, ale ze wzgledu
    > na to, ze tak chcialem, poniewaz minimalizowalem koszty. Wiem ze
    > nie jest to piekne rozwiazanie i znacznie ladniej wygladaja
    > choc by cos takiego:

    Ja się naciąłem trochę na taki daszek - zupełnie przegapiłem sprawę
    odprowadzania wody.
    W efekcie mam niezbyt urodziwą rynnę puszczoną z końca daszku po ścianie.
    Zanim to zrobiłem to widziałem różne kombinacje (rynna pionowo w dół
    obudowana jakimś stelażem z pnączami czy rzygacze, ale trudno to rozwiązać
    praktycznie i estetycznie zarazem.

    > http://www.twojprojekt.pl/projekty/10011-penelopa
    > ale to kosztuje wiecej wykonawczo.

    Brrr, to ja zdecydowanie wolę taki daszek (nawet z rynną).

    P.S. Mi tam projekt się w miarę podoba (ale ja lubię domy z poddaszem i z
    dwuspadowymi dachami). Chciałbym zobaczyć projekty wszystkich krytykantów
    ;) Jest prosty (czyli tani w budowie) i zarazem mający w zasadzie wszystko
    co potrzeba. Oczywiście można się czepiać, że tu za daleko, tu za ciasno,
    tu okna nie tak na elewacji, itd, itp. Pewnie i słusznie - zresztą jest to
    nawet wskazane, bo samemu patrzy na taki projekt z reguły dość
    emocjonalnie i na wiele rzeczy można nie zwrócić uwagi. No ale moim
    zdaniem nie ma projektów idealnych pod każdym względem. Jest to zawsze
    jakiś kompromis między potrzebami i możliwościami finansowymi inwestora.
    Po za tym gusta też są różne - jednemu podoba się otwarta kuchnia i klatka
    schodowa, innym wręcz przeciwnie...

    RobertP.