    From: "Darek" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: projekt o nazwie - moj wlasny :-)
    Date: Sun, 17 Jan 2010 06:05:35 -0000

    > 1. Garaż - ściana do pomieszczenia gospodarczego jest nie potrzebna. Sam
    > taką miałem w projekcie i jej nie stawiałem i zdawało to egzamin.

    zastanawialem sie nad tym kilka dni temu i w projekcie chce zeby
    sie znalazla a czy ja wykona - to sie okaze.

    > 2. Jeśli meble w domu mają stać tak jak to jest narysowane to:
    > - w salonie nie ma miejsca na TV, ale część osób robi to świadomie. Nie
    > wiem jak Ty
    > - Sypialnia na parterze. Łoże z głową przy oknie to chyba nie najlepszy
    > pomysł (kaloryfer, światło itp.)

    to juz tworczosc architekta. To nie ma byc sypalnia, ale pokoj
    do pracy.

    > 3. Na ile osób ma to być dom? Bo nie wiem czy ta sypialnia na parterze
    > jest potrzebna

    j.w. Jednak na poczatku bedzie spelniala funkcje sypialni, poniewaz
    raczej nie uda mi sie wykonczyc calego poddasza mieszczac sie
    w 250tys - to wyjdzie w praniu, a chce jak najszybciej zamieszkac
    w tym domu - w przeciagu 2-3lat.
    Tak ze na poczatku bedziemy mieli tylko ta jedna sypialnie...

    > 5. Schody zabiegowe tak, bo zajmują mało miejsca. Minusy to mniej wygodne
    > do wniesienia kanapy a i latorośli i starszym gorzej się chodzi.

    to wiem, ale ze wzgledu na miejsce swiadomie wybralem zabiegowe.
    Poczatkowo mialy byc 2-biegowe ze spocznikiem, ale zbyt duzo miejsca
    zajmowaly.

    > 8. Do kuchni będzie potrzebna cyrkulacja CWU

    wiem, to planowalem wykonac.

    > 10. Jeśli pomieszczenie gospodarcze ma być też pralnią to wejście przez
    > ganek będzie niepraktyczne.

    nie ma. Pralka bedzie stala w malej lazience, tylko bedzie troche inne
    rozmieszczenie w lazience. Kotlownia jest weglowa wiec to dyskwalifikuje
    posawienie pralki/suszarki.

    Pzdr
    Darek