  • Data: 2012-07-12 16:03:46
    Temat: Re: projekt wentylacji mechanicznej do krytyki
    Od: Damian G <d...@u...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.07.2012 14:15, brunet.wp pisze:
    > Użytkownik "Damian G" <d...@u...gmail.com> napisał w
    > wiadomości news:d7n2d9-9ih.ln1@pcpkowalski.telecom.comarch...
    >
    > Nie wiem jeszcze, być może dam w wiatrołapie.

    Daj koniecznie - najprościej przesuń z holu.

    > Tak, nie ma wentylacji w spiżarni. Zastanawiam się czy jest sens. Gdyby
    > była tylko grawitacyjna, to spiżarnia też nie byłaby wentylowana.

    Błąd. W spiżarnia powinna być wentylowana grawitacyjnie lub mechanicznie.
    Czasem jakiś ziemniaczek lub jabłuszko się zepsuje...

    > Czemu nad prysznicem nie? Będzie wciągał parę. Być może wykorzystam
    > istniejący kanał wentylacji grawitacyjnej i będzie wtedy
    > kratka/anemostat w kominie.

    Lubisz chłodny powiew na plecach, gdy stoisz pod prysznicem albo się
    wycierasz?

    > W garażu nie będzie wcale, a w pomieszczeniu gospodarczym będzie
    > grawitacyjna.

    Biorąc pod uwagę, że masz przejście bezpośrednio z garażu do holu, to wg
    mnie błąd.

    > Najchętniej odpuściłbym wentylowanie garderoby. Jest sens? Przecież tam
    > się przebywa sporadycznie.
    Za to jak już sporadycznie wejdziesz, to poczujesz zapaszek i zaduch...
    No i ubrania będą nabierały od siebie zapachów.
    No chyba że do garderoby zawsze wkładasz tylko świeżo wyprane ubrania...

    Do garderoby wchodzi się na krótko, ale zazwyczaj raz-kilka razy dziennie...

    > Jedynie co do wiatrołapu mocniej się zastanawiam czy dać wyciąg.
    > Spiżarnia i garderoba chyba niekoniecznie.
    >
    > Dzięki za opinię.
    Mam WM od 7 lat i żałuję, że nie zrobiłem wyciągu w wiatrołapie, w
    garderobie mam i uważam za konieczny, w spiżarce mam wentylację
    grawitacyjną i też uważam za potrzebną, w holu i korytarzu nie mam
    wyciągów i jest OK.

    --
    Damian