    From: "sbst" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: projektowanie na domo
    Date: Mon, 8 Mar 2010 19:54:38 +0100

    Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał

    > no i to jest prawda, twoja praca jest warta dokladnie tyle
    > ile ludzie chca za nia zaplacic a nie na ile Ty ja wyceniasz,
    > choc jedno z drugim moze sie pokrywac :-).

    do tego wlasnie zmierzam
    skoro ktos chcial zaplacic za projekt, nawet i mizerny, 3kpln, to jego
    sprawa
    widocznie uznal to za warte tej ceny
    albo ma totalnie dwie lewe recy i ZERO wyobraźni przestrzennej i nie jest w
    stanie rozplanowac najbanalniejszej rzeczy

    to się nazywa gospodarką wolnorynkową - takze dotyczy to projektow - skoro
    ktoś Ci placi, znaczy ze jest to coś warte danej ceny - czy jest to projekt,
    szafa, zegarek czy samochod - wszystko jest towarem

    tyle ze w Polsce projekt to jak plyta cd czy film - to mozna ściągnąć z netu
    bo przeciez to nie kradziez i to nie jest towar
    poza tym placic za jakies pare kresek? za kartke papieru czy kilka rysunkow
    pare kpln? to jakies takie "nienaturalne"
    szafy się z internetu nie da ściągnąć bo inaczej ikea w Polsce by upadła ;)

    --

    pozdrowienia

    Sebastian
    SBST (vel basti78)