  • Data: 2010-03-09 10:02:01
    Temat: Re: projektowanie na domo
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Mar, 09:43, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Nie sadze by ludzie gotowi wydac ponad 10 kawalkow mieli Ci czego zazdroscic
    > ;-P

    Sek w tym ze idac do dowolnego biura projektowego kazdego kroja na 10
    tys (tyle wynosi minimum w moim - jak uwazasz - malym miescie;)
    Poczytaj chocby forum muratora. Ludzie maja budzety na budowe "na
    styk", rezygnuja czasem z innych rzeczy po to, zeby miec full wypas
    300stronicowy projekt indywidualny za 15 tys pln domku 120m2. Dla mnie
    to niedorzeczne! Co innego jak ktos buduje wille 1000m2 :)

    > Przeciez oczywistym jest, ze proste modyfikacje gotowcow to tylko proste
    > modyfikacje gotowcow, a projekt na zyczenie to zupelnie inna bajka.

    Gotowcow jest tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyle, ze zaryzykowalbym stwierdzenie,
    ze KAZDY zaprojektowany indywidualnie dom (mowimy o zwyklych domkach
    do 200m2!) bedzie sie pod jakis dalo dopasowac, z wiekszymi lub
    mniejszymi poprawkami. A wiec da sie tez w druga strone ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.