  • Data: 2010-03-09 08:34:58
    Temat: Re: projektowanie na domo
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Mar, 08:45, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Ale za 1.5 na zamowienie, czy z tasmy?

    Pokazalem gotowca, pokazalem co chce dokladnie zmienic, dodalem
    piwnice i voila :) Mozna wiec powiedziec, ze to taki przerobiony
    "gotowiec" (ale gosc dostal tylko dwa rzuty i moje bazgroly z opisem
    co gdzie ma zmienic, przesunac etc :) Zmian nie bylo duzo, bo
    trafilismy w gotowca dla nas prawie idealnego, dopasowanego do dzialki
    etc (po przejrzeniu ~3 tys projektow :P Takze wystarczylo te bazgroly
    przerysowac w programie, dolozyc pare skserowanych stron o technologii
    stropu teriva (mimo, ze mam zelbetowy monolit) i takie tam. Nie wiem,
    czemu ludzie "projekt" zwyklego domku traktuja jak jakas swietosc :) W
    tych 1,5k nie bylo tylko uzgodnien branzowych - trwalo to o ile
    pamietam 4 godziny (objechanie wszystkich instytucji) i 100-150 pln.
    Pozwolenie dostalem bez problemu, bardzo szybko.

    Dom juz zbudowany, zadnych problemow w trakcie wykonywania - w trakcie
    przeliczylismy tylko wszystkie wieksze nadproza, podciagi i stropy i
    tyle. Przeliczenie zbrojenia i grubosci stropu 170m2 zajelo mojemu
    kierbudowi ~30 min i robil to przy mnie w prostym sofcie..

    To nie te czasy kiedy projekt rysowalo sie z olowkiem w reku i liczylo
    wszystko od podstaw kalkulatorem (jak ktos dysponowal) ;-) Ale mit o
    wielkim wspanialym drogim projekcie pozostal.

    Teraz mnie mozecie zlinczowac z zazdrosci, przyznac sie kto wydal >10
    tys pln na projekt ? :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.